Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 9 december 2015

Tack till SWEEF...

LIVING  LEGEND!!!!......
Vikväggar jag byggde o tapetserade med fototapet från Scandiwall. Keramik från Mats Nyman. Bord från Ellos. Tyger från Bogesunds o från Tyg. BångBricks vackra marmor brickor på bordet.

Vacker matta från SWEEF

Fotografering pågår. Vacker lejongul matta från Carpet Vista. Ljuslime grön matta från Kilandsmattor. Alla lampor från Watt&Veke. Alla möbler från mig/Design by E. Dekorations brasa i öppna spisen från RUSTA.

Cool buddha i gult från Interstil

Jag tänder ljusen, klar med studion. Trött men väldigt nöjd.
Min man Erik hänger alla vackra tavlor från Gallerix. Rosa fåtöljer från Interstil. Alla kuddar i soffan från Design by E textilier.

klicka på bilderna för förstoring.

Fotografer & sponsorer på besök fredagen 13/11 när jag var klar med min studio. Jag var så himla nöjd!

Super snygg matta från SWEEF.

Fotograf Jana Eriksson. Peace kudde från Lo-ika.
Min studio inredd till tv4 "Malou efter 10" här kan Ni läsa om det hos Fantastiska SWEEF. Alla bilder har tagits av fotograf Jana Eriksson. Tack!
Klicka HÄR

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!