Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

lördag 11 april 2015

Malins bracelet...

Armbandet Eternity/Evighet, med vackra pärlor.

Bär mina armband tillsammans, snyggt med ett flertal ihop.

Mina vackra armband med "tassels" i mocka.
Egna önskemål med en mammas barns namn. Elegant!

Tankens kraft!
Vackra armband gjorda av Malin Hallberg. Dessa armband började Malin att göra när hennes "bonus" dotter blev svårt sjuk. Tanken är att pengarna för armbanden ska användas till en gemensam resa när dottern blir frisk. En fin tanke att just kunna göra något som ger en positiv framtids tro. Vi blir vad vi tänker, positiva tankar föder positiva känslor som ger oss styrka och tro.
Dessa armband är alltså en hjärte "sak". Jag har köpt en flertal av dessa vackra armband, till mig själv men även som presenter till mina vänner. Som i sin tur köpt fler, och fört det vidare. Därför vill jag föra det vidare till Er. Armbanden finns i ofantligt många utföranden. Man kan även ha egna önskemål. Vill man ha en text, så som ett namn eller budskap pärlat så går de utmärkt. Pris från ca 100kr och uppåt, beroende på utförande. Gå in på hennes Instagram sida och beställ 
HÄR

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!