Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 8 april 2015

Fashion & Interior...


Denna karmfåtölj ska jag ha med till inredning/tv4.







Inredning och mode går ju oftast hand i hand, gillar man det ena så gillar man det andra vill jag påstå. Innan jag började med inredning så jobbade jag med mode i många år. Jag jobbade åt olika klädes kedjor och var med och byggde upp ett flertal butiker från grunden. Mycket jobb och tidspress för att hinna klart till invigningar/öppningar. Kul och lärorikt var det. Senaste 7 åren har jag haft fokus på endast inredning men samtidigt alltid haft kvar mitt mode intresse. Jag är ju galet förtjust i djurmönstrat i inredning, men faktiskt även i kläder som har zebra eller leopard i sig. Att ""sticka ut" lite även i klädes stilen tycker jag är trevligt. Personlig stil med ett gnutta "klös". Det kommer bli mer mode här på min blogg av olika anledningar framöver....

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!