Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

lördag 21 februari 2015

Picks from my home...& att jobba med TV..




.....när man jobbar med inredning är man i ständig aktivitet med att hitta ny inspiration och att göra om och göra om och om igen osv...det tar aldrig slut, men det är väl det som är så kul att man aldrig tröttnar. Nya utmaningar tar egentligen aldrig heller slut om man inte själv vill. Jag tycker det är roligt att få pröva olika sätt att få arbeta med inredning och därför känns det ju extra kul att jag ska få pröva att jobba med tv efter sommaren och inreda för Er tittare. Jag kommer bjuda på min egna stil med inspiration där man blandar gamalt och nytt. Hur man får till en zebra eller leopard matta så att det ser elegant och stilfullt ut. Vilket program och vilken kanal?!..Jag det lovar jag att skriva här så Ni som vill kan kika när det är dax.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!