Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 17 februari 2015

hemma hos E...leopard..zebra,,mix.. match,,


..mix av gammalt och nytt hos mig och självklart leopard och zebra. Svart/vitt/grått som bas. Enkelt att sedan göra ändringar med textilier om man vill ha en annan färg skala. Bordet är ett matsalsbord som jag har sågat av benen på och målat i min favorit färg som är matt svart. Min rokoko byrå har jag målat i en annan favorit färg, en  varm gul ton. Affischer från Fotografiska. Kuddar från bla Dayhome och Design by E. Matta Ellos. Karmstolar som jag även målat i svart matt och klätt i skinn.
Måla om Era möbler och klä om dom istället för att köpa nytt. Enkelt sätt att förvandla en favorit möbel. Färg och en bit tyg är faktiskt inte så dyrt och man återvinner ju även det man redan har.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!