Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 29 juni 2014

På besök i Mimmis butik på landet....

Mimmi, ägarinnan av butiken.

Odd Mollys, alltid lika snygga kollektioner.

Snygg tjej från Göteborg som även var i shopping tagen.

Mimmi i snygg kofta från Odd Molly.
I dag har jag haft en trevlig utflykt till Sätra bruk som ligger idylliskt i mina hemtrakter. Bruksgården drivs och ägs av Mimmi & hennes man Anders.  Här finns allt från café/spa/gym/massage/utomhus aktiviteter/ordnade tillställningar, och sist men inte minst Mimmis fina klädes butik. Hon har ett blandat sortiment av hand plockade kläder/smycken/interiör. Odd Mollys kollektion hade precis anlänt till butiken, och många var där och frossade i allt snyggt. Jag är mycket nöjd med det fina som fick följa med mig hem.
Ni som inte känner till Sätra bruk och dess vackra omgivningar, ta detta som en trevlig utflykt nu på Er semester. Boka in Ert företag eller Ert kalas här och beställ allt från mat/aktiviteter till boende. För all information om Mimmi & Anders gård, klicka HÄR

2 kommentarer :

Elif Aslan sa...

Vilken fin blogg du har Elizabetth!
Tack för den fina kommentaren under bilden. :)
Det blir utan tvekan fler besök, både till Mimmmis butik och din blogg. /Elif

Design by E sa...

Hej Elif!
Tack för att du kika in på min blogg. Hoppas att du har en fin sommar. Ha de gott!
Kram Elizabetth

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!