Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

fredag 23 maj 2014

Mönster chock i min hall...

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/926475_303068093185004_1508347186_n.jpgHur mycket mönster kan man blanda och undvika att det blir för galet??!!! Jag tror på att köra på sin egen känsla...zebra och persiskt?! ja de väl helt ok, dock kommer jag inte ha så här i min hall, men håller på att göra denna pall just nu och då var jag ju tvungen att pröva den någonstans,,,och det blev i hallen...benen i rokoko har jag fått av en duktig möbel snickare. Min snälla pappa har skruvat dom på en trä skiva. Jag  har nu målat underredet, svart matt. Återstår att häfta fast underdelen av zebra tyget och sedan form sy en sitt kudde.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!