Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 25 mars 2014

En del av mig....
















Tillbaka blick härifrån och 10 år bakåt...Jag "tjatar" alltid om mitt zebra mönstrade men för mig tror jag att det blivit en del av mig och är liksom mitt "signum". En stil en "touch" av något som sticker ut, ja då är väl verkligen just zebran en sån "utstickare", att våga synas att våga ha det där som andra tycker är snyggt men inte vågar plocka in i sitt hem eller i garderoben. Djurmönstrat är ju väldigt klassiskt och stil mässigt medvetet, tycker jag. Bilderna kommer från mina hem för cirka 10 år och sedan och även från nutid. Mitt hem och min garderob hade djurmönstrat då och även innan det, och kommer alltid att ha. "Stick ut"
och våga pröva nått som Du tänkt länge på men inte har vågat, och det behöver ju inte vara just zebra.









Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!