Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 5 februari 2014

Just do it!!! JUMP!!!!!!

Tiden rusar...vart tog den vägen och vart har jag varit? I bland måste man "andas" från "saker", för att sedan ta upp dom igen eller att helt lägga ner dom, jag har gjort både och....Nu är jag tillbaka efter att jag hunnit med att:...renovera lgh, renovera möbler, resa, umgås med familj, kärlek, vänner, vandrat, läst, ja sånt som kallas livet och som gör mitt liv levande och sant......här är lite bilder från min lgh som ändå äntligen närmar sig klar...tills det verkar som jag ska flytta igen....hahahah så kan det gå...att våga att göra förändringar, att våga pröva nya saker stärker oss alla, man måste våga att misslyckas för att kunna lyckas, man måste våga älska efter att ha blivit sårad, man måste våga gå ut efter en storm, och efter regn kommer solsken..Hos mig skiner "solen" och den "solen" är väldigt varm, trygg, stark, tydlig, sann, lätt, trofast, lycklig, energigivande, stolt, ung, evig, levande, spännande, pålitlig, kärleksfull, skinande, fin, rar, glad, pigg, stärkande, allt det som jag ger får jag tillbaka. Att finna sin "sol" tar tid men när den väl öppnar sig då finns det inget "regn" kvar. Tack till min "sol".

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!