Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 18 februari 2014

Fight, faith, try, dont give upp....but dont try too hard....

Vi alla inspireras väl av någon, något??..En tjej som inspirerar mig på olika sätt är denna snygga Halmstads tjej, Madeleine Vall. Som nu är bosatt i vår huvudstad. Hon är professionell fighter. Viljan att kämpa så oerhört för något man tror på och att bygga upp sig själv både psykiskt och fysiskt, det är ju en del av just företagande också att just kämpa och inte tappa sitt driv för det man tror på. Jag brukar säga att när det är som värst, måste man TRO som mest. Inget kommer gratis och "skam den som ger sig". Ja det var många "klokheter" på en gång, men det är en sanning och vill man något och tror på något så ska man absolut Ta tag i "DET" och köra liksom. Jag vet det för jag har gjort det och gör det med min bästa förmåga. Ingen vet ju att just DU finns, om inte DU själv visar, att Här är JAG och jag är bra på detta. Följ Ditt driv, dina tankar, mål och idéer, INGEN kommer att göra det åt DIG, och ingen kommer att tacka Dig för att du varken gjorde eller inte gjorde det. Det är DU som bestämmer, bestäm Dig och ge järnet. Allt är tufft och svårt i början, men när man kommit en bit på vägen så ger det ofta utdelning. Ta med Dig att det som krävs i STORA doser är: Envishet, Uthållighet,Tålamod.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!