Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 6 november 2013

my home...



Lite pics hemmi från mig. "Jag" är ju väldigt grå i mitt hem, tycker om den grå varma tonen i sin enkelhet. Jag blandar grå toner i både möbler, textilier och på väggarna. Grått är ju även just nu det "nya" vita. Inte mig emot. När man ska skapa en helhet som följs åt i hela hemmet, så tycker jag att man ska försöka hålla sig till liknande färger. Grått, svart och vitt har jag valt, men även linne beige som även harmoniserar till dessa färger. Vill man sticka ut så är det lätt att sätta till starka färger ihop med denna "basic" färg skala. Och just att blanda gammalt & nytt i inredning gör sen att just Ditt hem blir personligt.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!