Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

fredag 27 september 2013

NU tar vi helg!!




Fredag och vi tar helg, skönt. Hoppas att Ni alla får en fantastisk helg. Själv ska jag kasta mig ut från 4000meter hela helgen...Livet är ju just om att våga och om man aldrig vågar så kan man heller inget vinna. Vi är ju trygghets narkomaner, men om man inte vågar att sticka ut från mängden, om man inte vågar ta den där chansen som kommer till en, om man inte vågar öppna sig själv och låta den där känslan komma över en som säger: JAG vill, JAG vågar....ja då kommer man heller aldrig vidare..JAG uppmanar ER att göra "DET DÄR" Ni gått och tänkt på länge, det där som Ni innerst inne vill men inte vågat/vågar..Att våga är att ta chanser, Att chansa är att inte veta om det kommer att bli som man har tänkt sig, Att våga är att just ha satsat på något man Själv trodde benhårt på men inte blev så som tanken, att "misslyckas" är att LEVA och att komma till insikter som gör att man kommer vidare. Jag har VÅGAT, Jag VÅGAR, Jag har kommit vidare. Jag är inte rädd för att bli sårad av livet, men är rädd för att såra.
Men livet är fullt av möjligheter, så gör som havet: VÅGA!!!!

1 kommentar :

Ewa Ögren sa...

Hej!
Råkade hamna på din fina blogg när jag var ute och googlade. Jag har själv en blogg där jag beskriver vad jag gör på mina möbeltapetseringskurser och där jag också lägger ut sådant som inspirerar mig. Blev lite full i skratt när jag såg flera möbler som jag gjort liknande- sebrafåtölj t.ex. Ett av mina kommande projekt är att göra om två små stolar som jag ska spraymåla i silver, klä med ett "gepard"tyg med silverbotten. Du hade en bild på en liknande :)Karmstolarna med framdelen av en tax och bakdelen av taxen på varsin stol är bilder som jag också lagt upp som inspirerat mig. Så, jag bara störtgillar det du gör och säljer. Hälsningar Ewa http://pimpinellate.com/

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!