Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 28 augusti 2013

Hemma hos min lillebror..

...Och hälsar på, självklart är Kingen med och vaktar mig. Känns som hösten är på intåg, luften är friskt och jag njuter av allt mys på hösten, varma filtar, gott te vid brasan, MASSA tända ljus och man hinner reflektera över sig själv och vart man är på väg, vilka mål man ska ha och vad man framförallt SJÄLV vill, och inte göra saker för att andra tycker eller vill det, utan just vad man Själv mår bra i och av. Jag har precis börjat yoga och det rekommenderar jag verkligen. Yoga är bra för både kroppen och själen, man "går in i sig själv" finner lugn och det är väldigt viktigt pga all stress vi i dag lever i, men vi har alltid ett val att stanna upp och bara vara också, glöm inte det. Ha en fin kväll, och som vi säger i yogan Namaste´.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!