Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 4 augusti 2013

Bättre sent än.....




Hej på ER!!! Jag har varit väldigt dålig på att "blogga" nu på ett tag, jag har varit mitt uppe i en flytt och är inte klar än. Bilderna är från mitt nya boende, och fler kommer om ett tag. Ni som försökt kika in på min hemsida, så är den för tillfället under uppdatering och kommer att öppnas inom kort, då med massa nya inspirerande bilder och info. Ni som mailat mig på designbye@designbye.nu,snälla maila om för de mailen har tyvärr inte kommit fram då den har upphört o en ny kommer att komma, men tills vidare maila mig vänligen på: ehenberg@hotmail.com TACK!

1 kommentar :

sandra sa...

Hej elizabetth !

Vilket härligt hem du har. Alltid lika snyggt.

Kram på dej

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!