Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 11 april 2013

Hotell sviten börjar ta form...














Här kommer lite före och efter bilder från hotell sviten jag just nu jobbar med. Den är inte klar än, fler bilder kommer när belysning är på plats och övrig interiör. Jag har valt att göra väggarna i en mörk varm färg. Textilierna har jag även valt i grå skala men i olika material så som siden och sammet. Säng kläder helt i vitt för att få in en fräschör mot allt gråa. Sänggavel är från IKEA och lampor från Chilli. Jag har valt bilder på nakna kroppar, jag tycker att människokroppen är vacker och vi har alla en. Kanske borde jag valt olika kropps typer och inte bara väl trimmade, som på dessa bilder. Men nu är dom på plats och jag förstår redan nu att det kommer bli omdiskuterade bilder, min tanke är inte att provocera någon, utan att bara visa vackra bilder "Naked art". Skönheten ligger ju i betraktarens ögon. Ni som vill boka in Er i sviten och besöka vackra Karstorp gör det HÄR

3 kommentarer :

Anonym sa...

Håller med. Detta var tråkigt! Alltså det är inget nytt med människo kroppen. Har massa sådan konst hemma som jag har fotat. Klart den är vacker.. Kroppen. Alla människor är vackra! Jag vill inte ta in på det hotellrummet med min käreste. Skulle mest känna obehag av dessa atletiska kroppar. För mig är Inte det "perfekta" vackert! Hade också varit roligt och läsa
Någonstans vem som står för denna "konst" . ?

Ewelina Uss sa...

Wow, so simple but so elegant!

Ewelina Uss sa...

Wow! So simple butso elegant

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!