Om mig

Kreativ egenföretagare med stort engagemang, som genom ett genuint intresse av inredning och ”Learning-by-doing” samt kurser och utbildningar har anskaffat mig en stor kunskap inom mode/inredning. Uppvuxen i Karlsborgs trakten som är omgivet med vacker natur och sjöar, därav ett stort natur och friluftsintresse. Tapetserar/målar om möbler, gärna gustaviansk/rokoko till moderna unika exemplar. Designar och syr upp textilier. Tror på att kunna skapa "stilen" utan att behöva vara miljonär. Välkomna till min blogg, hoppas jag kan inspirera just Dig som läser detta. kontakt: ehenberg@hotmail.com tfn: 073-9164045

Elizabetth/Design by E

söndag 24 februari 2013

Uppdrag Göteborg.......




Blev tillfrågad om att delvis inreda Johanna & Jannes nya våning i centrala Göteborg. Spännande!! Härlig våning med rätta rymden. Goda förutsättningar och tillsammans kommer vi att visa ett fantastiskt resultat, tror jag. Deras smak är god, som Ni ser redan på bilderna. Ska försöka uppdatera Er här men Ni kan vara med och följa allt med säkerhet på Johannas egna sida HÄR

Inga kommentarer:

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!