Om mig

Kreativ egenföretagare med stort engagemang, som genom ett genuint intresse av inredning och ”Learning-by-doing” samt kurser och utbildningar har anskaffat mig en stor kunskap inom mode/inredning. Uppvuxen i Karlsborgs trakten som är omgivet med vacker natur och sjöar, därav ett stort natur och friluftsintresse. Tapetserar/målar om möbler, gärna gustaviansk/rokoko till moderna unika exemplar. Designar och syr upp textilier. Tror på att kunna skapa "stilen" utan att behöva vara miljonär. Välkomna till min blogg, hoppas jag kan inspirera just Dig som läser detta. kontakt: ehenberg@hotmail.com tfn: 073-9164045

Elizabetth/Design by E

onsdag 7 november 2012

ton i ton...


Vissa möbler målar jag i samma ton som väggfärgen jag väljer. Dessa nytillverkade gustavianska taburetter har jag målat i den betong gråa färgen. Taburetterna är svensk tillverkade och finns i ett antal längder. Går att beställas av mig i valfri färg och tyg. Passar särskilt bra i offentlig miljö, då dom är extra förstärkta just för att tåla dagligt slitage. Levererade senast till Sofia hemmet i Stockholm, som är mycket nöjda. De beställde 120 cm långa, som står i deras väntrum och korridorer. Har Ni funderingar, Välkommen att höra av Er.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!