Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

måndag 22 oktober 2012

Hallen börjar bli klar..

klicka på bilderna för förstoring.



Jag målade ju även om min hall i denna varma gråa färg. Nu börjar det bli klart. Blandat med silver och zebra skinn. Zebra skinnen går att beställas av mig, och det finns även andra varianter, allt från röda till leopard och klassiska ko hudar. Min nya hemsida kommer även att ha en webb butik, här kommer bla kohudarna att finnas. Maila mig gärna för funderingar och frågor. Rokoko stolen har jag precis gjort klart, den fick bli leopard(SÅLD!) rokokobord med tillhörande spegel har jag även spray målat i silver krom. Denna kommer från Biltema, jag använder alltid den(fäller dock). Klädställning från Ikea.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!