Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 16 september 2012

Projekt: Huset på kullen..

klicka på bilderna för förstoring!!!


Just nu håller jag på med ett stort projekt, att göra om ett helt hus. Fria händer men med en mindre budget, och visst går det utmärkt. Man kan göra fint med en mindre budget, det gäller bara att man tar sig mer tid att hitta alternativa saker som ändå får det hela att "gifta sig med varandra". Här är lite före o efter bilder. Har valt att måla detta rum helt i vitt för att just få in mer ljus. Använt mig av en tapet från RUSTA, som jag brukar slå ett slag för, eftersom jag tycker att RUSTA har bra tapeter till verkligen budget pris. Mitt tips till ER som tänker göra om hemma, kika in hos RUSTA och kolla deras tapeter. Denna tapet jag valt är i form av ved trä som är staplade, tyckte den passa som en kul detalj vid öppna spisen.

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!