Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 30 augusti 2011

Inredningsuppdrag hemma hos Johanna Toftby...



I går var jag hemma hos söta Johanna Toftby som Ni säkert känner igen från bla "Ensam mamma söker" Hon vill göra en total förändring av sitt hem och till hjälp har hon tagit mig och det känns ju som ett spännande och kul sammarbete. Ni kommer att kunna följa förändringen här men även på hennes populära blogg, som hon har i sammarbete med tidningen Amelia. Klicka in på följande länk www.blogg.amelia.se/johanna-toftby och se vad vi började att göra hemma hos Johanna och läsa mer om hennes spännande liv i vimmlet...(tyvärr har min dator lagt halft av så därför kan jag bara skriva texterna i samma teckensnitt och inga infogade länkar, ska försöka fixa detta. Hoppas att Ni håller till godo så länge.)

Inga kommentarer :

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!