Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 15 maj 2011

Inredningsuppdrag..

Här kommer lite för & efter bilder från ett inrednings uppdrag jag gjort. Alla möbler/interiör finns att köpa via mig Design by E. Rummet målades i en ljus grå ton, golven slipades och betsades i vitt. Möbler från Riviera Maison säljs även dom via mig. Välkomna vid frågor.klicka på bilderna för förstoring.








































































































































































2 kommentarer :

Monica sa...

Hej !!!
Det var ett tag sedan. Här har det hänt mycket !!
Enormt fint rum,med en känsla av att det alltid funnits.
Jättefina saker har du i din butik.
Skulle verkligen vara kul att komma dit nån gång.
Kram på dig. Hoppas allt är okej med dig.
Jag har lagt av med bloggandet och följer nu bloggvärlden lite av och till.
Lycka till med inredningsuppdrag,möbler och affär !!
Kram,Monica

Nathalie sa...

Gud vAD snyggt! Du har sådan blick för inredning! Imponerande..
Själv har man hittat tillbaka till bloggen efter en lång paus, ibland kommer livet emellan. Hoppas allt är bra?!
KRam till dig

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!