Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 2 mars 2011

Design by E butiks VIP kväll......Du är bjuden...

Design by E butik kommer nu att renoveras och bjuda på mycket nytt till öppningen i april. Innan jag öppnar för allmänheten kommer jag att ha en "VIP" kväll som Du kan anmäla dig till genom att maila din intresse anmälan till mig på designbye@designbye.nu skriv "VIP", så lägger jag till Er i inbjudnings listan, så får Ni en trevlig mingel kväll med vin och blir först med att se butiken i ny skrud m.m. På återseende.

2 kommentarer :

Chateau de Ron sa...

Hej!!
Underbart.....du har samma färger som jag gillar o still:) Gammalt som blir i ny möbel med mer kaxighet:)
Jag är SUPPER glad att jag hittade till dej:D
Undrar om jag kan få länka till din butik från min sida?

KRAM
Christina<3

Classic Style sa...

Vilken snygg bild :) woaw är det från butiken ?

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!