Om mig

Kreativ före detta egenföretagare med stort engagemang, som genom ett genuint intresse av inredning och ”Learning-by-doing” samt kurser och utbildningar har anskaffat mig en stor kunskap inom mode/inredning. Uppvuxen i Karlsborgs trakten som är omgivet med vacker natur och sjöar, därav ett stort natur och friluftsintresse. Tapetserar/målar om möbler, gärna gustaviansk/rokoko till moderna unika exemplar. Designar och syr upp textilier. Tror på att kunna skapa "stilen" utan att behöva vara miljonär. Välkomna till min blogg, hoppas jag kan inspirera just Dig som läser detta. kontakt: ehenberg@hotmail.com tfn: 073-9164045

Elizabetth/Design by E

torsdag 11 november 2010

Allt i hemmet nr15...

..i dag kom Allt i hemmet i brevlådan med reportage hemifrån mig. Jag är otroligt nöjd med resultatet. Stort tack till Amelie Grönholm & Sofi Sykfont som gjorde reportaget och till Allt i hemmet för ett utsökt arbeta av bilderna/texten. Ni kan köpa tidningen i handeln from tisdag 16/11.





15 kommentarer:

4U2! sa...

Den stilen, den stilen gillar jag. Murrigt.

Jema♥Rose sa...

Måste köpas!!!

: )

KRAM

Lisa sa...

Spännande..ser jag fram emot=)

Får jag fråga var du köpt din Zebra-matta? Inte huden för den vet jag nog var den kommer ifrån;) Utan den "vanliga" mattan!

Hoppas du får en härlig helg..

Nathalie sa...

Hej! Satt och läste Allt i Hemmet lite förstrött efter en lång arbetsdag och så bläddrade jag fram till ett hem som jag kände igen- Elisabetths hem! vilken härlig överraskning!! Du har så utsökt smak, E! Fint reportage måste jag säga, grattis!!

KRamis

4U2! sa...

Tack själv. Kom på att det är bäst jag håller mig i din närhet för vem vet om du ger bra, passande (för mig) tips.

Design by E sa...

Hej Lisa!

Tack för du kikat in, mattan med zebra rutor inköptes på Rusta, men den har jag slängt nu för den vart så fläckig..men den va lite häftig stil på..vi ses..ha det gott..kram E

Anonym sa...

Tack tack=)
Får nog spara några kronor & köpa en hud av dig ist..

Ha de så gott..

Johanna_jh sa...

Vilket fint repotage i Allt i hemmet. Väldigt inpirerande hem du har!
Vänliga hälsningar Johanna

Lovely Home sa...

Welcome Elu ((:
I'm coming back slowly to the blog
Catching up
With best wishes.((:
Patrycja

In this blog... sa...

Hej söt! :)

Så roligt! Ska köpa den! :)

Jag önskar dig en trevlig fredagskväll och en härlig helg! Kramar/Nicky

Monica sa...

WOW,vad läckert !!
Verkligen så jäkla snyggt !!
Grattis !!
Kram,Monica

lugnet sa...

Vad kul! Spännande! Den ska jag läsa!!
Kram//Ullis

Isabell sa...

Det är ett härligt hem du har! Mustigt, varmt och personligt, tycker jag!
Ha en fin vecka.

Kram
Isabell

Mixathem sa...

Hej E!

Tack för kommentaren av min stol! :) Ja det var roligt att komma upp till butiken igen och hälsa på dig! Jag funderar vart skåpet passar bäst jag har ett par alternativ! =)

Vi fick hem tidningen som en prova på tidning och jag gillade verkligen dina bilder! Väldigt hemtrevlig och fin lägenhet du har!! =)

Vi dyker nog snart upp igen till Karlsborg och vem vet så kanske skåpet åker med!! ;) Men hör av dig så fort du vet mer om spegel och lampetter!! =)

Sköt om dig E och ha en bra vecka!! :)

Mvh! Christer

Annaewa sa...

Hej på dig!! Men va kul:))Hade inte en susning om detta men får ju absolut försöka fixa en tidning!! Så spännande!! Ja nu har jag flyttat och mer inredningstokig än vanligt:)) OCH jag har nu fått ordning på min dator så nu kan jag blogga runt som en tok ikväll:))!
Önskar dig en finfin advent!
Kram Annaewa

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!