Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 19 oktober 2010

Invigning av Mummel

Jag var på invigningen av restaurang Mummel i Skövde. Otroligt snyggt resultat av den nu helt nybyggda restaurangen. Jag har haft äran att haft Mummel som kund av både mina möbler och interiör. Tack! (översta bilden lånad från Johanna Toftby blogg)


Vackra Sara Chami & Mummels kock.






min söta frisör Johanna från salong Diva






möbler/interiör från Design by E










så otroligt fräscha badrum














2 kommentarer :

Isabell sa...

Jisses vilken snygg restaurang och vilka möbler och kuddar! Du är såå duktig.

Må så gott

Kram Isabell

In this blog... sa...

Hej E!

Oj vad snyggt det blev!! Bra gjort sötis ! :)

Önskar dig en toppen helg! Kramar/Nicky

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!