Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 13 maj 2010

silver älg....

Fick köpa detta älg horn av en snäll farbror, han var inte själv jägare och kanske tur de eftersom jag "förstört" det nu genom att spray måla det i silver krom. Hade helst tagit det som pappa skjutit, ett älghorn som är ett 14 "taggat" men han ville inte ge bort detta till mig om jag skulle måla det, konstigt el hur??!!!....detta får duga, det är brett iaf... Hur coolt som helst i silver tycker jag. Ska ha det som inredning i min butik......





7 kommentarer :

Jema♥Kitsch sa...

HÄFTIGT!!!

Kram

<3

Ulrica sa...

Såå coolt det blev!! Har ett som jag ska ha i hallen men sprutlackat i vitt!! Hoppas du får en toppenhel, E och at det går bra med affärerna!!!!
Kramar/Ulrica

Monica sa...

Hej !!!
Här hittar man häftiga saker som vanligt !!
Kul med en som vågar ta i lite !!
tack, snälla gulliga du för dina ord och lycka till själv med allt du trixar med !!
jag skickar en mejl så fort jag hinner, här har allt lättat lite och jag har nu mer tid.
Jag vill beställa lite grejer, som du vet, plus att jag är lite nyfiken på om du hade zebramattor eller nåt,har för mig att du skrev det någon gång.....
Som sagt kolla in mejl-boxen typ, nästa vecka....
Kram,
Monica

According to Nicky sa...

Hej söta E! :)

Vad häftigt den var!

Ville bara kika in och önska dig en jätteskön helg! Kramar/Nicky ♥

Tarja Mustonen-Blomquist sa...

snyggt!! Önskar dig en fortsatt skön helg!! kram Tarja

annie sa...

Hej,

Snälla svara på vilken färg det är du använder?

Urläcker!!!


Annie

Design by E sa...

Hej Annie!

Tack! kul att du gilla det, Jag använder silverkrom i sprayburk från BILTEMA, super bra, den kan fälla lite beroende på vad man spry målar men då använder du deras klarlack o sprayar efter silverkromen torkat. Lycka till!

kram Elizabetth/Design by E

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!