Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 26 maj 2010

Design by E butik...

Här kommer lite bilder på min butik, jag hållar nu på att ställa ut saker där de ungefär ska vara. Väntar leveranser från bla PB home, Lisbeth Dahl och THG denna vecka. Skönt att stressen för att inte hinna klart lagt sig, även fast jag inte är klar "på långa vägar" så känns de att jag har det under kontroll. Vi ses! Välkomna lördag 5 juni kl 11.00 till min butik Design by E fästningstorget i Karlsborg, Fortifikationsgatan 11.









10 kommentarer :

helle - pirettehuset.dk sa...

Hvilken vidunderlig stemning i din butik, her tycker man om at være!

Den rosa kommode er så skøn!

Kram Helle

Jema♥Kitsch sa...

Ser otroligt fint ut!!!

All lycka till dig!

: )

KRAM

Isabell sa...

Lovely! Synd att jag inte bor närmare Karlskoga...
Njut så mycket du kan.

Kram Isabell

lugnet sa...

Wow sååå snyggt du fått till det!!! Blir läckert med dina möbler, stilen och allt som kommer till! Och så du förstås i butiken:)!! Lätteroligt, förstår om du är stressad inför öppningen, önskar dig All Lycka!!
Kramar/Ulrica

According to Nicky sa...

Hej sötis! :)

Gud vad vackert!!!!! Så fint med den svarta väggen!!!! Du är himla duktig! :)

Önskar dig en skön kväll! Kramar/Nicky

Rikke@scandinavianchic.com sa...

Åh så fantastisk!!
Kunne jo selvfølgelig tenke meg at det ble bra:)
Så gøy!!!!
Håper du får solgt masse!!
Klem Rikke

charm design sa...

ååå der skulle jeg gjerne ha vært,ser så spennende ut.Så utrolig mye fint.Må ønske deg masse masse lykke til.
klem Heidi

Annaewa sa...

Hej Elizabeth!!

Du har gjort det jättefint och brablire!! Jättemycket Lycka Till!!
Stora kramen från mig!

Åse - Interiörguiden sa...

Det ser fantastiskt ut!

Inredning hos nord sa...

Hade jag bott i närheten hade jag gärna kommit förbi. Tur att du finns på nätet också.
Lycka till med butiken!
Kram
Helena

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!