Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 7 april 2010

Tom Joule Posh Welly

WOW hur snygga är inte dessa högblanka gummi stövlar från Tom Joule??? I LOVE!!! Dessa kommer jag inom kort sälja på i min webb butik, men även i sommar butiken i Karlsborg. Tom Joules startade sin bana som försäljare 1980 runt om på häst tävlingar, han sålde oljerockar/hattar. Stöveln kom till och har sedan dess varit en stor säljare. I England finns ett 30 tal egen ägda butiker men även anrika Harrod´s & John Lewis Department store är återförsäljare av produkterna. Frågar Ni mig så är detta den nya "IT stöveln." Butiks pris ca 1000kr. Maila mig gärna för frågor ehenberg@hotmail.com









5 kommentarer :

Jema♥Kitsch sa...

MER än snygga, särskilt de röda!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Isabell sa...

Hmmm, något att tänka på. Mina stövlar är det hål i...

Härligt med din blogg E

Kram Isabell

Åse - Interiörguiden sa...

Så grymt snygga stövlar, vill ha de svarta med röd rosett!

lugnet sa...

Sååå underbart piffiga!!! Såå fina produkter du har i din shop!! I Like!!
Hoppas påskhelgen varit toppen och att din vecka blir bra!!
Kramar//Ullis

Angelica E sa...

Jättefina!!! Verkligen så söta! Jag är alltid "svart", men de röda var verkligen något att tänka på. Bor på Mallorca så går det att beställa eller det gäller bara inom Sverige? Roligt att få se vad som mer kommer i shoppen!

Hoppas att du får en ljuvlig torsdag!

Kram

Angelica

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!