Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 20 april 2010

TÄVLING!!! Torky and Tomas & Simon

Edet har i samarbete med Simon & Tomas tagit fram denna nya design, Torky on the wall. Vill du vinna denna snygga Torky on the wall, som man lätt kan ta med sig dit du behöver, köksbordet, uteplatsen eller på picknicken. Smidig, behändig och snygg på samma gång. Vill du vara med och tävla? Jag lottar ut 5st och den skickas direkt hem i din brevlåda. Skriv en kommentar här så är du med i tävlingen. Har du ingen blogg men vill vara med maila mig din adress o skriv "tävling" till ehenberg@hotmail.com Vinnarna dras på måndag 26 april. Torky.com där kan du även vara med och tävla om en chans till att få ett rum omgjort av Simon & Tomas, ladda upp en bild på det rummet du vill förvandla, så kanske Simon & Tomas kommer hem till just DIG.


3 kommentarer :

Jema♥Kitsch sa...

Klart jag vill vara med i tävlingen!

: )

KRAM, Jenny

<3

Åse - Interiörguiden sa...

Jag vill verkligen inte att Tomas och Simon ska komma hem hit men däremot vill jag gärna ha en Torky!

Kram Åse

tinemari sa...

Hei, vil gjerne være med i trekningen!
Hilsen tinemari

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!