Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 14 april 2010

Fotpall-Chippendale

Jag var på auktion i lördags, Ivarssons auktioner heter företaget, jätte trevligt familje företag som drivs av ett gott gäng. Köpte en hel del, här är en fotpall i Chippendale stil, jag älskar "lejontassarna" som heter ball and clow för att vara korrekt Jag har spray målat i silver krom och klätt den i äkta kohud/skinn. Cool blev den enligt mig själv. Denna kommer finnas till försäljning på i min webb butik Design by E





1 kommentar :

lugnet sa...

Sååå cool den blev!! Har länge velat testa att klä i skinn, var det svårt?! Fast det är klart, vissa skinn är så mjuka så då är det kanske mest som att klä i ett kraftigare tyg!! Snyggt blev det iallafall!! Kul med auktioner!! För mig hör det sommaren till!! Såå härligt att åka runt (och fynda helst..!!)
Hoppas du får en fortsatt skön vårdag!! Kram//Ullis

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!