Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 22 april 2010

cool taburett

En kund till mig har beställt denna fräcka taburett, dom valde att designa den själv och jag har gjort den efter deras önskemål: senaps gul till färgen och klädd i kohud. Denna taburett Axet är i måtten 52x38cm, en lätt placerad möbel som sticker ut. Önskar du designa en egen taburett? Kontakta mig så hjälper jag Er. Välkomna! Det går även bra att beställa exakt denna i min webb butik Design by E klicka HÄR så kommer Ni dit.









4 kommentarer :

irina sa...

Flinke du !!!

Linket til deg fra min blogg. Håper det er ok.
Så maser jeg men har du fått tak i sjablong lyskrone. Jeg kan sette inn pengene for sjablongen og arbeid inn på din konto når du får tid.
Så lurer jeg på hvor du får tak i rosetter som du fester på skapene.??

Klem min svenske venn :)

Kram

According to Nicky sa...

Hej sötis! :)

Wow vilken cool pall! I love it!!! Jättesnygg! Förresten jag är frisk nu :) och tack gulliga du för alla goa krya-på-dig hälsningar! :)

Önskar dig den bästa dagen! Kramar/Nicky ♥

lugnet sa...

Sååå läcker den blev!!! Älskar ju färg och detta var ett härligt utropstecken!!
Trevlig Helg E!
Kram//Ulrica

Rikke sa...

Suuuper kul:)

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!