Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 21 januari 2010

vad är väl en bal på slottet..

...när man i stället kan sitta här & sy sy sy sy sy..& sy..här kommer ett litet smak prov att de kuddar som kommer att finnas i min webb butik. Jag älskar dessa vackra tyger i taft, ger otroligt vackra skiftningar, underbart att fylla en hel soffa med blandade färger, känns som en riktigt vår känsla & smäll karamell i färger...








































































































4 kommentarer :

Ulrica sa...

Vilka läckerbitar!!!! Flitighetens lampa lyser hos dig!!Ska bli sååå spännade att se din shop!! Hoppas du får en härlig helg Elisabeth!
Kramar//Ullis

Isabell sa...

Urfina kuddar, säger jag bara! Ska inte du på Formex? Alla är ju där, ja, förutom jag då... och kanske du...
Det verkar som om du har roligt där hemma och det kan jag ju se, vackert som bara den.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Isabell

Tarja Mustonen-Blomquist sa...

Tänk att ha alla dessa fina kuddar på en soffa och bara dyka ner i det härliga kuddhavet! önskar dig en skön helg!!kram Tarja

hannipaj sa...

Vacker blogg och vackra bilder... Blir sjuk när jag ser alla dina saker. Ska gå in och studera i lugn och ro när jag har lite mer tid. Vill gärna vara med på din och Agnetas tävling.. Agneta, Wabi Sabi är min syster. Har förresten länkat till dig i min blogg som är relativt ny och inte alltid så uppdaterad...

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!