Om mig

Kreativ före detta egenföretagare med stort engagemang, som genom ett genuint intresse av inredning och ”Learning-by-doing” samt kurser och utbildningar har anskaffat mig en stor kunskap inom mode/inredning. Uppvuxen i Karlsborgs trakten som är omgivet med vacker natur och sjöar, därav ett stort natur och friluftsintresse. Tapetserar/målar om möbler, gärna gustaviansk/rokoko till moderna unika exemplar. Designar och syr upp textilier. Tror på att kunna skapa "stilen" utan att behöva vara miljonär. Välkomna till min blogg, hoppas jag kan inspirera just Dig som läser detta. kontakt: ehenberg@hotmail.com tfn: 073-9164045

Elizabetth/Design by E

fredag 4 december 2009

Pälspläd...

Varför inte unna sig en vacker päls pläd nu när det blir kyligt ute. Denna är precis ny beställd till butik men går även bra att beställa direkt av mig, även kuddarna.




















4 kommentarer:

Tarja Mustonen-Blomquist sa...

oj, vad snyggt det är med det svarta, ser så lyxigt ut! önskar dig en skön 2a, advent! kram Tarja

lugnet sa...

Hej!!
Varit dålig på bloggande denna vecka..Fullt upp med julmarknaden som ska ske i helgen!!
Vilka underbara kuddar och plädar du gör!! WOW!!! Då är sååå duktig!
Hoppas du får en mysig 2:a Advent!!
Kram//Ulrica

Monica sa...

Hej !!!!!
Helt
underbar pälspläd......och vilka kuddar !!!!!
Vill ha.......skickar ett mejl....
Ha det bra,
Kram,
Monica

According to Nicky sa...

Hej söt! :)

Jättefint!!! Ville bara kika in och önska dig en underbar andra advent! Kramar/Nicky :)

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!