Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 1 december 2009

Brev från kungahuset...

Som egen företagare och relativt ny startad är det ju väldigt viktigt med bra reklam och att kunna göra sig ett namn. Man måste marknadsföra sig för det är A & O. H.K.H kronprinsessan Victoria och Daniel är ju i full gång med att skapa sig ett gemensamt hem. Jag designade helt enkelt en passande kudde till kronprinsessan som gåva. Skickade denna till kungahuset. Blev mycket glad & överraskad när jag fick ett brev från kronprinsessans sekreterare Susanne Franchell med en varm tack hälsning från kronprinsessan, att hon tyckte att kudden var mycket fin och att dom hade tagit del av min hemsida och som dom uttryckte sig: innehöll mycket fina produkter och fick be att återkomma. Mycket trevligt tycker jag att de tar sig tid. Vore inte fel att få bli kunglig hovleverantör.




5 kommentarer :

Heléne sa...

Grattis!! Jag sa just till din far, vid hans senaste besök, att du blir nog Kunglig Hovleverantör. Kul!!

Mvh
Heléne

Design by E sa...

Hej Heléne!

Tack vad du är gullig...hovleverantör blir jag nog aldrig men det är ju kul att det var uppskattat och att man får ett trevligt tack brev.

kram E

Rikke sa...

Wow så kult!!
Det er jo fortjent det:)
Som alltid mye fint!!!
Rikke:)

Nina sa...

Åh vad roligt o jag håller med, verkligen snygga kuddar.

Ha en fin dag.

Design by E sa...

Hej Nina!

Tack vad roligt att du gillar mina kuddar, det är alltid kul att få höra.

Trevlig helg!

kram E

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!