Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 25 november 2009

Sänggavel...

Är det svårt att göra en egen sänggavel? Nej inte speciellt. Denna på bilden är ju kanske över kurs, på baksidan är den ju gjord med sadelgjord/ribbad. Men så avancerat behöver det inte bli. Köp en MDF skiva, ofta kan man få den till skuren efter önskemål direkt på brädgården. Tjockare vadd finns att köpa i de flesta tyg/sy butiker. Skjut fast detta runt om. Sen tar du ditt snygga tyg du hittat och spänner/drar det ordentligt mot skivan så det sitter tajt, sen häftar du fast på baksidan. Svårt? Nej! lätt som en plätt! Lycka till!





4 kommentarer :

EN INREDOHOLIC sa...

Ville bara kika in och säga att jag älskar allt djurmönstrat!! Kram på dig
Jannice

Sussi sa...

OJ VILKEN HÄRLIGT ROLIG BLOGG!
Har kikat runt och fått många nya ideer.
Trevlig helg /Sussi

sinnlighet sa...

Ville också bara kika in och heja på Dig & passar på att lämna fotavtrycket från Österlen.

Fattar inte hur Du fixar allt, jag känner mig så sjuuuukt tafatt, men jag har så många idéer, som bara stannar i min skalle!

Agneta

Design by E sa...

Hej Sussi!
Tack för att du kikat in hos mig o kul att du inspireras.
Trevlig helg!

kram E

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!