Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 5 november 2009

lite på G...

Här är det fullt upp, har bla tagit bort mitt vita vitrin skåp i dag och istället placerat "data hörnan" här.Den stora tavlan hittade jag på loppis i sommras, ett par men har bara satt upp den ena för dom är så stora. Bilden föreställer slaget vid Teiningen 1796, då fransmännen slogs mot österrikare. Håller på att plocka upp julgran/julpynt för att jag har blivit tillfrågad av en tidning fotograf/stylist som vill göra ett jul reportage här, känns super kul så jag börjar "jula" redan och det gör mig inget för det är sååå mysigt och så är det ju ändå så nära till jul, och dom kommer om 1 v. Har även blivit inbjuden på en 2-dagars träff med besök hos inredningsföretag/designers/middagar och bara massa roliga händelser, självklart kommer bilder efter helgen från detta. Nu ska jag fortsätta plocka upp julen... Jag säger TREVLIG HELG, redan.









7 kommentarer :

Isabell sa...

Snyggt Elisabeth!
Ni har det verkligen sååå fint hemma! Jag gillar att det ser lite exklusivt ut!
Ha det gott!
Kram Isabell

Rikke sa...

Snyggt snyggt som vanlig:)
Høres jo ut som det skjer mye gøy hos deg om dagen - gleder meg til å se bilder:)
Klem Rikke

sinnlighet sa...

Vad skall jag använda för ord.... hittar inte något bra!! Din inredning är bara fantastisk, me like like & love!!

Agneta

lugnet sa...

Sååå fint du har gjort!! Jättehärlig tavla!! Du ser ut att ha mycket kul att se framemot!!! Roligt när det händer saker!! Tittar in för att önska dig en Underbar Helg!!
Kramar//Ullis

According to Nicky sa...

Hej lilla gumman! :)

Jättesnyggt !!!!!!

Vad kul med hemma-hos-jul-reportage! Hoppas att du lägger upp lite bilder sen så vi kan kika också :)

Önskar dig en riktigt mysigt kväll! Kramar/Nicky :)

Monica sa...

Hej !!!!!!
WOOOOW......Vad läckert !!!!!!
Kan du inte tänka dig en liten tripp till Rom och stajla om lite här !!!!!!..............Det här var bara så himla snyggt......!!!!!
Jättekul att det händer lite runt dig......du är bara såååå mycket värd det........ja,jag måste definitivt dra ner på jobb......och börja tänka på vad jag vill egentligen....det här har liksom spårat ur lite.......kuddarna däremot har jag visat runt lite.....bilderna också....och de har fått jättebra respons......folk här i Rom , är högst imponerade av hur välsydda de är....det syns till och med på bilderna, kan jag ju säga.......hur fina tygerna är..att innerkuddarna är av dun, men inte plockade från levande djur.......ja, komplimangerna är många så ta åt dig.......men jag berättar mer i mejl....har inte tid nu,men skickar ett i helgen......Kram....och lycka till med julen...!!!!
Monica

C De-sign sa...

Så fint du har gjort... smakfullt! Hoppas nu att du trivs där framför datorn! Kram fr C

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!