Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

fredag 13 november 2009

Gör ditt eget julpynt..

Låter kanske tokigt men jag håller på att klä julgranen, eftersom det kommer tjejer från Sthlm nästa v och gör ett jul reportage här. Har bestämt mig för att granen ska kläs i vitt/silver/svart. Jag har bla gjort eget julgrans pynt. Plockat grankottar som jag har låtit torka väl under elementet, det som händer med dom är att dom "knäpper" upp sig och vidgar sig. Sen har jag spray målat i vitt & silver. Skjutiti på vita siden band med hjälp av en häft pistol. Lätt som en plätt och så har man gjort sitt eget julpynt.












































4 kommentarer :

Annaewa sa...

Hej!! Du får oxå ha en riktigt trevlig helg!Här lyser flitens lampa ser jag..gud vad du pysslar och så fint det blir!!! Ja zebran är outstanding, zzå zznyggt!!
Kram på dig!!

lugnet sa...

Kommer att bli toppenfin gran och pynt Elisabeth!! Spännande att se bilderna sedan. Har lackat ljusstakar idag i tre färger...silver, vitt och svart!! Ska bli någon riktigt knallig färg också!
Hoppas du får en härlig fredagkväll!
Kram//Ullis

Tarja Mustonen-Blomquist sa...

mään, du är ju för duktig!! vilken insperationkälla du är! kollar in då då, o blir inspererad! ha en skön helg!! tarja

According to Nicky sa...

Hej snäckan! :)

Såååå himla fint du har gjort!!! Får lust att ta fram min egen julpynt och leka lite :D haha

Önskar dig en underbar söndag! Kramar/Nicky :)

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!