Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 11 november 2009

Design by E möbler

Visar här ett urval av de möbler jag har gjort. Gillar att "pimpa" gamla möbler dvs: måla möbeln i modernare färg skala och gärna klä om i ett tex djur mönstrat tyg eller något annat som sticker ut. Alla mina möbler går att beställa efter egna önskemål på färg/tyg. Svensk/ny tillverkade 1700-tals stolar har jag ett brett utbud av så kika in på min Design by E shop
välj här bland alla klassiska modeller.




















































































































































































































































































































































































































































































5 kommentarer :

irina sa...

Du er bare så superflink !!!

irina

Emelie Wååg sa...

Ja självklart får vi ta en fika i Skövde :) Låter perfekt! Vi får höras. Kram Emelie

Sofia sa...

Så himla mycket snyggt :)

lugnet sa...

Hallo där!!
Helt otroligt vad produktiv du är av dina helt underbara produkter!!
Jättemaffigt att se alla uppradade sådär!! Du ska vara mycket stolt Elisabeth!!
Hoppas du mår bra och får ett härligt slut på veckan!!
Kram, kram//Ullis

Design by E sa...

Hej Sofia!

Tack för din fina kommentar, det värmer.

kram E

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!