Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

lördag 31 oktober 2009

klocka..

Ramlade över denna svarta klocka på loppis för nästan inga pengar alls, jag har aldrig egentligen gillat denna typ av klocka men den gjorde sig helt ok till mitt andra vit/svarta. Tanken är att den sen ska sitta på en vägg där jag ska tapetsera en "modern" tapet som är mönstrad, för att bryta nytt/gammalt, då kommer klockan "göra" sig på ett helt annat sätt. Krukorna har jag köpt på THG, spray målat dom vita från att de var bruna. Gillar dom lite "shabbychic" så det fick dom bli. Lampfoten fick en tillfällig skärm som funkar helt ok nu.














3 kommentarer :

Monica sa...

Hej !!!!!
Klockan är super !!!!!
Kan tänka mig att det blir helfint med en tapet under......
Gillar urnorna också.....!!!
Ha en trevlig halloween....
Kram,
Monica

Ulrica sa...

Hallo där!!
Klockan kommer att göra sig jättefint mot en modern tapet!! Urnorna och lampfoten är superfina!!
Du ser ut att bo jättehärligt när man tittar på utsikten från fönstret!!
Hoppas du får en fin söndag!
Kram//Ulrica

According to Nicky sa...

Hej Snäckan! :)

Fina bilder! Önskar att jag var så händig :) Har bra idéer, men är för lat :)

Nu har jag fått låna en dator, så jag kan blogga lite. Måste köpa en ny :(

Önskar dig en fortsatt skön helg! :) Kramar/Nicky :)

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!