Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 18 oktober 2009

höstiga färger..

Hösten är här och jag tycker man vill krypa in och mysa, tända mycket ljus, omge sig med "murriga" färger som hör hösten till. Jag har plockat fram blandade röda/guldiga toner i sovrummet, upp blandat med svart och de vita som jag redan hade. Känns mysigt och inbjudande. När man blandar en färg som tex rött, tycker jag man kan blanda olika röda toner, vinrött, blodrött, kall/varm röd, de olika nyanserna ger mer liv. Enkelt sätt att förändra hela rummet med textilier, lampskärmar, mattor.




















3 kommentarer :

Monica sa...

Hej !!!!!!
WOW !!!!
Riktigt eldigt......!!!!!!
Läckert , som tusan.....som vanligt !!!!!
Ha en trvelig söndag-kväll
Kram,Monica

Annaewa sa...

Hej! Men du då.. vilket läckert sovrum, kudden med fjädrar va ju jättekul, ja riktigt läckert!Tack, här har läget stabiliserats, och ännu bättre ska det bli!!! Tusen tack för din kommentar, hoppas allt är gott med dig!
Kramen, Annaewa

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilka höstmysiga kuddar.

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!