Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 12 augusti 2009

SKÖNA RUM!!!!

I dag har jag varit och besökt Maria som driver butik Sköna rum i Skövde, hon är återförsäljare av mina textilier/möbler.
WOW!!! Butiken var fylld med massor av nya produkter och man bara vill köpa sååå mycket. Ni förstår nog vad jag menar när Ni ser alla bilder från den snygga butiken!!!!








































































































































1 kommentar :

charm design sa...

wow har passer jo dine møbler helt perfekt.Og vilken butikk,her kunne man virkelig gått amok.Tusen takk for dine søte komentarer på bloggen min.Alltid hyggelige å få tilbake meldinger av en proff som deg.Ha en kjempe fin uke.

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!