Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 4 augusti 2009

Hemma hos familjen McCabe på Särö...

Fantastiskt vackert hemma hos familjen Rebecca & Traolach McCabe. Deras stil går i Carl Larsson anda, ett enormt trähus från 1841, som ligger på Särö i Göteborgs skärgård. Rebecca driver butiken Linné Antik i Haga i Göteborg, besök hennes inbjudande butik med en blandning av gammalt och nytt.(bilder tagna av: Martin von Brömssen)

































































6 kommentarer :

Elisabeth sa...

Hej Elizabetth!
Jag fullkomligt älskar din blogg. Jag har hittat en rokokofotölj som jag skulle vilja måla om i guld och undrar vilken typ av färg som du använder när du målar dina möbler i guld och vart man kan få tag på den?
Keep up the good work
/ Elisabeth M.

Lantliv sa...

Vilket underbart hem.....
Kram Anne-Lee

Elin sa...

Det är så roliga att nu vara tillbaka... Vilket fantastiskt hem du visar... Så mycket som jag bara älskar...
Nu ska jag njuta vidare utav dessa fina bilder...

Många kramar
Elin

C De-sign sa...

Vilket underbat hem! Fantastiska bilder och miljöer....önskar dig ett skönt veckoslut! Kram fr C

Tarja Mustonen-Blomquist sa...

Vilka underbara bilder,så rent o fint!man blir inspererad!önskar dig en skön fortsatt helg!

Johanna Ohukainen sa...

Tack för kommentaren inne hos mig! =) Av en slump har jag hittat till din blogg och fått sån sjuk inspiration för att göra om mitt hem. Därav blev mina köksmöbler till! Ceep up the good work! /Johanna

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!