Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 18 augusti 2009

Bland svampar & tårtor...

Har varit på landet hos mina föräldrar och plockat svamp, oj oj det finns hur mycket som helst nu och såååå himla gott, härligt att gå i skogen och bara andas frisk luft oxå..min pappa är en hejare på att göra tårtor, han är så gullig så varje gång jag kommer hem har han bakat en tårta, denna gången hade han gjort två..snacka om att bli bortskämd när man kommer hem..inte mig emot...tack pappa & mamma.



























1 kommentar :

Lantliv sa...

Visst är det härligt att få bli ompysslad ...känslan man hade när man var liten gör sig påmind.
Vilka fina tårtor din pappa gjort...en riktig snitsare....
kram Anne-Lee

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!