Om mig

Kreativ före detta egenföretagare med stort engagemang, som genom ett genuint intresse av inredning och ”Learning-by-doing” samt kurser och utbildningar har anskaffat mig en stor kunskap inom mode/inredning. Uppvuxen i Karlsborgs trakten som är omgivet med vacker natur och sjöar, därav ett stort natur och friluftsintresse. Tapetserar/målar om möbler, gärna gustaviansk/rokoko till moderna unika exemplar. Designar och syr upp textilier. Tror på att kunna skapa "stilen" utan att behöva vara miljonär. Välkomna till min blogg, hoppas jag kan inspirera just Dig som läser detta. kontakt: ehenberg@hotmail.com tfn: 073-9164045

Elizabetth/Design by E

torsdag 23 juli 2009

Watt & veke...

Spray målade mina vita lamp fötter i högblank svart och köpte nya skärmar från watt & vekeMIO. Enkel förändring till bra pris.


4 kommentarer:

Annaewa sa...

Hej vännen! Gud va kul!! Lustigt, tänkte på dig innan inloggningen! blev nästan lipig:) Abu dhabi var inget för mig och barnen, hemflytt! Historien lång får mejla istället! Snyggt du har fått det! och du mä!
Många kramar Annaewa

Fridashus sa...

Herre min hatt så flott rom!!! Jeg likte godt vinduet også.. Deilig med så høy takhøyde. Du har det så utrolig fint Elizabetth!

Ha en god helg.

Kram

Home No.1 sa...

Kanonsnyggt!!!
Kram Annica.

Hemma hos Jeanette sa...

oj så mycket fint du har ,och gör,
verkligen smak har du
Kram Jeanette

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!