Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 19 juli 2009

Hemma!

Efter en härlig vecka i Lysekil är jag hemma igen. Jag har haft det härligt med lite sol och bad och mycket god mat och annat gott. Hundvakt blev det oxå,mysigt. Hittade denna vackra kruka(från http://www.simplyscandinavia.com/). i en butik som heter ANJAS, drivs av Anja Vaihinger,hon har en fantastiskt butik med blandat av gammalt/nytt, rekommenderar Er att kika in där. Mix Interiör är en annan av mina favorit butiker i Lysekil, där köpte jag det vackra "toile" tyget, som jag ska sy kuddar av. Så nu är jag utvilad och dax att dra igång med möbler igen. Nästa år kommer jag förhoppningsvis att driva en "sommar butik" i Lysekil med Design by E produkter, då är NI hjärtligt välkomna.














2 kommentarer :

Home No.1 sa...

Hej det låter ju jättespännande hoppas det blir en sommarbutik!
Kram Annica.

Annaewa sa...

Woow va härligt!!himla mysigt!
kram igen!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!