Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

måndag 11 maj 2009

Vill visa Er lite smakprov..

..senaste tiden har jag haft fullt upp med min design av kuddar och att sy upp alla, har beställt snygga "tags" till mina kuddar och fått hjälp med att designa tags/pris-etikett av en mycket duktig kille vid namn Göran, som jobbar på en byrå jag anlitar, vi "bollar" idéer och jag blir alltid lika nöjd när han visar mig färdigt exemplar(Tack Göran). Här får Ni se litet smakprov på ett antal kuddar som ska ut i butik.


























































































7 kommentarer :

Monica sa...

Hej !!!!!!
Kuddarna är helt underbara och ser super-proffsiga ut.....!!!!
Du är otroligt duktig på att designa och sy !!!!!!
Lycka,lycka,lycka till !!!!
Stor-kram......
Monica

lugnet sa...

Snygga tags och underbara kuddar!! Du är sååå proffsig!! Härligt att du brinner för det du gör, det märks på produkterna!!!
Go girl!!!!
Kram//Ulrica

Elin sa...

Åh de är verkligen så lyxiga...
Så himla snygga, och dina lappar blev otroligt proffsiga...

Så mycket snyggt...

Många kramar
Elin

Lantliv sa...

Mycket vackra kuddar! Vilka tyger du använder! Är det något jag är väldigt förtjust i så är det frans av alla det slag.
"Tagsen" är och ser väldigt exclusiva ut!
Kram Anne-Lee

Isabell sa...

Hej!
Underbara kuddar i klassisk stil!
Vad duktig du är!
Härligt att se ngn som driver framåt...
Hur gick du till väga för att få ut dina produkter i butik?

Ha en underbar helg!
Hälsar Isabell

Jema Rose sa...

Du är så duktig tjejen, ett riktigt proffs minst sagt!!!

önskar dig en fin ny vecka..!

KRAM, Jenny

Tiina of LiviaConcept sa...

jag håller på att läsa äldre inlägg och ville bara kommentera att dessa taggar är så himla fina! var har du beställt dessa? jag kommer att också behöva så småningom, och tänkte kontakta någon som nån kan tipsa om. tygtaggarna ser jättefina ut, och så gör pappersetiketterna med. fint!!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!