Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

fredag 5 september 2008

Soffor att trivas med..

Soffan är en av de platser vi umgås mest i, vi har alla olika smaker och olika krav. Jag tycker att "gamla" soffor är vackert och just den rokoko modell som jag bla visar här. En "gammal" soffa i ny tappning, tycker jag personligen är snyggt. Ett tyg som sticker ut, en färg på soffan som väcker liv. Att köpa en gammal soffa på auktion eller loppis och sen göra efter egna önskemål blir en kul och snygg, häftig, cool, klassik, egen grej helt enkelt. Våga pröva man kan inte mer än...lyckas....












































8 kommentarer :

Jema Rose sa...

Glömde ju skriva tidigare...UNDERBARA soffor du visar!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

charm design sa...

Kjempe fine sofaer,ønsker meg en rokkoko sofa jeg kan trekke om.Følger med på finn.no men har ikke fått noe napp enda.
God helg til deg

Gammalt & nytt sa...

Så otroligt fina soffor..vill ha
vill ha alla..ler
Ha en skön helg.
kram Irene

Monique sa...

Hej !!
Sofforna ar underbara....
Speciellt bild nr.2 och 4 ......
(4:an ar val taget fran Birgittas hem som du visade tidigare ? )
Birgittas hem ar super ,haller med dig,det ar verkligen WOW !!!
Dar kan jag latt kliva in och bara bo......
Tack for all inspiration.....
Jag far stor lust att moblera om hemma..!!
Ha det bra,
Monica

Home No.1 sa...

hej E =)
Supersnygga soffor vill bara kasta ut mina fulingar ännu mer nu ..
Kram Annica.

Classic Style in City sa...

snyggt inlägg om soffor

C´est la vie sa...

Ojojoj va snyggt! Blir helt galen o vill slänga ut allt o köpa nytt ju :) haha.
Måste spara dina bilder och njuta av i min lilla pärm.

Kram Lina, nyöppnad nätbutik - kika gärna in!

Tack för inspirationen - igen! :)

jenny sa...

åh jag vill ju ha en som den svarta fast i en annan färg, en hederlig gammal kökssoffa helt enkelt..
*drömmer*

kram

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!