Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 3 augusti 2008

Äntligen klar....


Puh!! visst tar det tid med alla projekt man har på gång hela tiden..men nu är den ju klar, ÄNTLIGEN!!!(bara banden runt kanterna som ska på)Ja är helnöjd och jag fick den ju helt gratis av en kille på blocket(Tack!!)Det som kostat mest är tid och inte pengar, men man får ju ta lite i taget när tiden finns och det är ju kul att ha grejor att fixa med. Nu står en rokoko karm fåtölj på "G"....


































14 kommentarer :

Jema Rose sa...

Vilken UNDERBAR lägenhet du har...SÅ vackert möblerat & dekorerat!

: )

Kram, Jenny

<3

Home No.1 sa...

Hej!
Vilken inspiration jag får av dig!
Tack...mvh. Annica

nellie sa...

Vad bra soffan blev! Din lägenhet är verkligen jätteläcker!
Ha en bra vecka! kramar nellie

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fin den blev :) Bra jobbat!

Jeanettes hus sa...

1000 tack föpr komplimangen!
värmer!!!!

Din soffa skulle man ju kunna döda för!!!! Hi hi
Sååååååå läcer den blev, kanon duktigt gjort.

Din lägenhet är verkligen super läcker.

Ha det bäst!
Kramisar Jeanette

Annaewa sa...

Hej, tack för dina kommentarer, blir så glad! Soffan blev superfin, och passar som handen i handsken i din lägenhet,snyggt!
kram Annaewa

faster atta sa...

Så underbar den blev!!! Är imponerad över din kunnighet

Home No.1 sa...

hej igen ,tack för titten hos mig :-)
Jag länkar till dig hoppas det är ok?
Annica.

C De-sign sa...

Vilket jobb du har lagt ner.....jag ska ju klä om två soffor nu...men det är lite svårt att "komma igång".....Så fint du har det, ett underbart rum! Kram fr C

ängeln i vitt sa...

Ja men jag visste ju att soffan skulle bli superfin. Vilket jobb du har gjort.

Kram Carina

Classic style in city sa...

Imponerande, så SNYGGT !!!!.
Nu vill jag hem och fixa ..hihi..är fortfarande på semester-resande-fot..fast det är ganska härligt det med..fyndar på fina inrednngsbutiker..nu ska jag kolla lite mera på din härliga sida..kram på dej duktiga du *ler*

Willow Decor: sa...

I love this room and sofa! Lovely post!

N* sa...

Hej E!
Får jag flytta in hos dig? *hihi*
ÄLSKAR din stil.. *suck* Nu måste jag riva ut allt hemma! ;-)
KRAM

Rikke sa...

Wow!Nydelig stue og soafen ble lekker!!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!