Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 10 augusti 2008

Auktionskompaniet i Göteborg


I dag var det höstens första auktion på Auktions kompaniet i Göteborg. Dessa vackra gustavianska karmstolar (utrop 1500kr)men de gick för endast 500kr(par)väldigt billigt och köparen är VÄLDGT NÖJD!!! Jag själv alltså hi hi!!!
Man måste våga lägga "skambud"som man brukar säga och det funkade även i dag, tur för mig...
Nu ska jag bara hämta hem dom och sen klä om dom i nått snyggt tyg (kanske från Sanbergs)

5 kommentarer :

Stämningsfullt sa...

Grattis! Jättefina!

Jema Rose sa...

JÄTTEFINA stolar! Grattis till köpet..!

: )

Kram, Jenny

<3

Monique sa...

Hej !!
Jättefina stolar,med "potential",
som man brukar säga....
Vilket pris !!!! Som hittat !!
Ha det bra,
kram,
Monica i Rom

Annaewa sa...

Neej, va billigt! Stolarna var jättefina!Har varit inne på flera möbelsighter nu och inte hittat nåt shabby, nää,tänkte jag, nu går jag till Elisabeth, för där är allting fint! Behöver megainspiration!
kram annaewa

Anonym sa...

Hej! Jag har precis också köpt lika dan stol som dina! Spännande vad för tyg du ska sätta på. Jag letar just nu ocskå! Hör gärna av dig o visa hur de blev! Sofia
solfia98@yahoo.com

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!