Om mig

Kreativ före detta egenföretagare med stort engagemang, som genom ett genuint intresse av inredning och ”Learning-by-doing” samt kurser och utbildningar har anskaffat mig en stor kunskap inom mode/inredning. Uppvuxen i Karlsborgs trakten som är omgivet med vacker natur och sjöar, därav ett stort natur och friluftsintresse. Tapetserar/målar om möbler, gärna gustaviansk/rokoko till moderna unika exemplar. Designar och syr upp textilier. Tror på att kunna skapa "stilen" utan att behöva vara miljonär. Välkomna till min blogg, hoppas jag kan inspirera just Dig som läser detta. kontakt: ehenberg@hotmail.com tfn: 073-9164045

Elizabetth/Design by E

måndag 21 juli 2008

Lauritz auktion


Har idag köpt denna mycket vackra kristall krona på Lauritz auktionshus i Danmark. Jag älskar ljuskronor det är så vackert och sätter en exklusiv känsla åt inredningen tycker jag.
För Er som söker en kristall krona, är mitt tips att gå in på Lauritz.com och titta för man kan köpa till riktigt bra priser och ofta kan man få ljuskronorna skickade per post hem och det är ett billigt allternativ. Fråga mig gärna om Ni undrar över tillväga gångsätt eller prisklasser.
Lycka till med Er ev budgivning!!

5 kommentarer:

Classic style in city sa...

tack för tipset..jag skall genast kolla in sidan..vill ha nåt liknande i mitt sovrum..

Gammalt & nytt sa...

Oj ska gå in och titta.
Tack för ditt tips.
Kram Irene

Dicksonska våningen sa...

Vilken fin krona du blivit ägare till!
Hur går det på det nya jobbet? Är lite nyfiken på vad du får göra :)

Roligt att du tycker om min nya layout!
Kram Annika

Karna sa...

Virkelig flott lysekrone....

God sommer til deg også, feriedagene nytes til fulle, leser bøker og koser meg i solen...

Classic style in city sa...

glömde att säga att jag lagt bud på en kristallkrona på sajten...hihi..såg att dom skickar med post för förmånliga priser så jag tänkte..för tusan-"jag lägger ett bud så får vi se.."
ha det gott i värmen..(jag harlagt upp en massa nytt på sidan som jag lånat av bloggvän daisy..härligt pastell..)

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!