Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 8 juni 2008

utmaning...


Ja har fått ännu en utmaning: av my little heaven...nu sitter jag här med en god kopp the och ska svara på dessa frågor:.....
1. Gjorde du för 10 årsen?
pluggade....
2. 5 saker på min att göra lista idag(imorn)
2möten, byta stl på en jacka, springa, fika me vän,
blogga.
3. snacks jag gillar:chips/dipp smågodis
4.städer jag har bott i: Mariestad, Skövde,
Göteborg.
6.dessa vill jag veta mer om: c de-sign,
jema rose, dicksonska våningen, fin i kanten,
karnas hus, ängeln i vitt.

3 kommentarer :

Annaewa sa...

Hej! klart jag antar utmaningen! Hoppas att du haft gött i helgen! Jättefina koppar hörrudu! kram!! annaewa

Dicksonska våningen sa...

Vad rolig utmaning! Jag ska svara på samma frågor så får du veta lite mer om mig!
Ha en bra vecka!
Kram Annika

My little heaven sa...

Ja det ser ut som du har hatt nok å gjøre i dag!
Kjempe søte kopper forresten...
Ha en fin dag!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!